2 Mayıs 2010 Pazar

Kızımın Okuma Bayramı!





Sanırım bir çocuğa sahip olmanın en güzel yanlarından bazıları onun mucizevi doğumuna şahit olmanız,ilk adımına - ilk konuşmasına tanıklık etmeniz,belki anasınıfında yaptığı faaliyetleri hayranlıkla seyretmeniz,anasınıfı gösterisini izlerken onun büyüdüğünü fark etmeniz ya da benim gibi kızınızın Perşembe günü okuma bayramında öğretmenin verdiği program akış metnini her zaman yaptığı bir görevmiş gibi okumasını,






kendine verilen şiir ve tekerlemeyi siz kameraya çekerken gözlerinizin içine bakarak söylemesini





 izlerkenki duyduğunuz heyecanınızdır….





4 yorum:

  1. Gerçekten anlatılamayacak duygular bunlar değil mi? Ancak yaşanması gerekir. Kızımınızı tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  2. emine erarslan11 Mayıs 2010 00:31

    canım bengişim onu öyle çok özledimki güzel kızım artık okuyor demek takip etmeye çalışıyorum karnesini falan ama yoğunluktan vakit bulamıyorum yalnız bengişi görünce dayanamıyorum Allahım yolunu ve bahtını hep açık etsin inş.Eminim çok başarılı olacak ve sizi hep gururlandıracaktır.Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim sevgili Ebru,yaşanmadan anlaşılmıyor...


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ediyorum Emine Hocam,güzel dileklerinize amin diyorum...Biz de sizi ve kızlarınızı çok özledik...Bengisu sizden gelen her yoruma çok mutlu oluyor::)))

    sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats