27 Ekim 2010 Çarşamba

Kıymalı ıspanak yemeği



Aslında sırada harika lezzetlerin bulunduğu bir sofra vardı ama bilgisayarın hızını yükseltme işlemleri henüz tamamlanamadığı için eşimin bilgisayarında kaldı diğer bütün fotoğraflarla birlikte. Bir süre daha beklemek yerine ben de sizlerle “evdeki ıspanakları bitirme yemeklerinden” bir tanesi olan bu harika lezzeti paylaşayım…






Malzemeler:

  • 250 gr ıspanak
  • 2-3 yemek kaşığı tavuk kıyması
  • 1 adet kuru soğan
  • 1 diş sarımsak
  • 1 adet domates
  • tuz

Hazırlanması:

  • Soğanı yemeklik doğrayıp kıyma ve sarımsakla beraber kavurun.
  • Küp doğradığınız domatesi ekleyip bir kaç dakika daha kavurun.
  • Doğranıp yıkanmış ve suyu süzülmüş ıspanakları ekleyin.
  •  Ispanaklar suyunu salmaya başlayınca ocağı kısarak pişirin. Bu aşamada ben hiç su ilave etmeden kendi suyu ile pişirdim. Siz sulu bir yemek pişirmek isterseniz yarım su bardağı kadar sıcak su, bir de domates yerine bir tatlı kaşığı salça ilave edebilirsiniz.





11 yorum:

  1. Ellerine sağlık,ne çok severim kıymalı ıspanağı..ISPANAK BOLKEN ÇOK ÇOK YAPIP ŞİFA NİYETİNE TÜKETMEK LAZIM..ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık,ne çok severim kıymalı ıspanağı..ISPANAK BOLKEN ÇOK ÇOK YAPIP ŞİFA NİYETİNE TÜKETMEK LAZIM..ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık,ne çok severim kıymalı ıspanağı..ISPANAK BOLKEN ÇOK ÇOK YAPIP ŞİFA NİYETİNE TÜKETMEK LAZIM..ELLERİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  4. ıspanağa can feda:) yanına bol yoğurt mımm:)

    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    Ellerine sağlık, ıspanak yemeği nefis görünüyor.
    Ispanak mevsiminde bende her hafta bazen kıymalı, bazen yumurtalı olarak ıspanak pişiriyorum.

    YanıtlaSil
  6. Tam mevsimi tavuk kıymasıyla ıspanak hiç yapmamıştım ellerinize sağlık güzel görünüyor
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. daha önce ıspanağı hiç tavuklu yapmadım...hep kıyma ile yaptım..

    denemek lazım...nefis bir görüntüsü var....

    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar, değerli yorumlarınızla beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim. Öğlen yemeği için bir tabak ıspanak aldım haberiniz olsun,elinize sağlık, çok severim ve pişiririm.. Görüşmek üzere sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  9. Bende cok severim herkes gibi,ilginc tavuklu himmm!? Eline saglik cnm.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba gül tatlısını denedim,çok beğendim paylaşım için teşekür ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Beğenmene sevindim sevgili mutfak penceresi,bizim evin favori tatlılarından:::))))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats