5 Kasım 2010 Cuma

Ayla’nın sofrası




Umarım, bilgisayarın hızının artmasıyla daha fazla tarif paylaşma planlarımı gerçekleştirebilirim. Aslında arşivde çok fazla fotoğraf var yayınlanmayı bekleyen buna karşılık üzerinden zaman geçen tarifleri paylaşmayı sürekli erteliyorum... Bu nedenle de her zaman olduğu gibi sondan başlıyor ve bu yazıda bahsettiğim harika lezzetleri paylaşıyorum. O günden aklımda kalanlar ise tahinli tartın lezzeti, yürüdüğünde daha rahat ederim dediğim Verda Suyun “tüm odaları en kısa zamanda nasıl dolaşırımı” göstermeye çalışmasıyla çok yanıldığımı anlamam ve kahkaha dolu anlar oldu…


Menümüzde;





Aslı’nın kurabiyeleri






Birsen’in poğaçaları











Gülsen’in haşhaşlı çörekleri







Gülsen’in tahinli tartı (tarifi en kısa zamanda gelecek)

 
 


Benim hazırladığım tavuklu tel şehriye salatası vardı.

5 yorum:

  1. Ayla'nın ellerine senin de emeğine sağlık canım..Hepsi de birbirinden enfes tatlar bunlar..
    tariflerini de vereceksin değil mi? :)
    sevgilerimle canım..

    YanıtlaSil
  2. bengicim aylanın ve sizlerin ellerine sağlık afiyet bal olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir masa ve mamalar da harika gözüküyor. afiyetler olsun.. yapanlarında ellerine sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Harika bir sofra sizleri ağırlamış nefis her biri.
    hele o haşhaşlılar ile o güzelim poğaçalar algıda seçicilik yaptı benim için:)
    ellerine sağlık emeği geçen herkesin
    selamlar.

    YanıtlaSil
  5. emeği geçenlerin ellerine sağlık...harika bir sofra olmuş...

    bende şu an gazel bi an önce sürünse yürüse diyorum..hata yapıyorum galiba:)))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats