24 Kasım 2010 Çarşamba

Öğretmenler günü kurabiyesi...





4 yorum:

  1. Inan bana bugun aklimdan geciyordu bu tarif,hem esimin israri hem de Ninomun bu tarifinin ununu (noktali) bildigim icin. usenmezsek yapariz artik:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, seymamirzahanin sayfasinda ogretmenler gunu kurabiyesi diye gorunce hemen tikladim. Tsk ederim guzel dilekleriniz icin, en kisa zamanda insallah deniyecegim.. iyi gunler

    YanıtlaSil
  3. Mutlaka dene Lama,harika oluyorlar gerçekten.Ben fotoğraftakileri eşim okula götürsün diye yaptım ama ayırdığım bir kaç kurabiyeyi yeterli bulmayan kızım için bir ölçü daha yaptım::))))

    Hoş geldin Kıymetli Günler!Öğretmenler günün kutlu olsun,umarım beğenirsin...


    sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats