15 Aralık 2010 Çarşamba

Moral Sofrası…




Son iki haftanın üzücü günlerinden sonra birazda olsa moral bulduğum dost muhabbetlerinin yaşandığı sofra… Ve benim “mutluluklar paylaştıkça artar” düşüncemin yanında “ üzüntüler de paylaştıkça azalır” inancımı arttıran bir gün...





Önceki hafta eşimin dedesinin vefat ettiğini öğrendiğimden beri kendi içimde sürekli bir muhasebe içerisindeyim. Yapmayı unuttuklarıma daha sıkı sarılmaya çalışıyorum, daha çok şükretmeye, dua etmeye (hem kendime hem başkalarına), kulluk görevlerimi yerine getirmeye, paylaşmaya, daha çok kitap okumaya… Hayatımızdaki her şeyin kıymetini - değerini anlayabilmek için elimizden gitmesini beklememek, yaşamdaki her şey, her an gibi harika lezzetlerinde şükrünü bilebilmek…

 



  • Birsen'in patatesli rulo böreği










  • Ayla'nın etsiz çiğ köftesi



  • Aslı'nın Kedidili ile yaptığı Tiramisu




  • Ab-ı hayat'ın Elmalı Tartı




  • Kabak tatlısı





Bu güzellikleri görebilmek, fark edebilmek, güzel bakabilmekte şükür gerektiriyor…



9 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inş. eşinin dedesinin...

    böyle olaylar insana ölümün gerçekliğini hatırlatıyor.....işin kötüsü biz çabuk unutuyoruz..taki kendimizden biri vefat edene kadar:(

    sofra harika...emeği geçenlerin ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. Bir yakınımı veya tanıdığım birini kaybedince ben de çok garip duygulara bürünüyorum.
    Anlatılmaz yaşanır duygular sanırım bunlar..
    Sofra da harika gözüküyor..
    Rabbim ağzımızın tadını bozmasın inşallah..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Bir yakınımı veya tanıdığım birini kaybedince ben de çok garip duygulara bürünüyorum.
    Anlatılmaz yaşanır duygular sanırım bunlar..
    Sofra da harika gözüküyor..
    Rabbim ağzımızın tadını bozmasın inşallah..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. başınız sağolsun. bu durumda söyleneck söz bulmak çok zorlaşıyor allah sabır versin. sofra bir harika acılarınızın en kısa sürede paylaştıkça azalması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  5. hayatin her aninin kiymetini bilerek yasamak dahada renk katiyor aslinda mutluluklara hayellere daha cok sarilmak dilegiyle .ailenize bas sagligi diliyorum masadakilerinde hepsi birbirinden harika ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  6. hepside yenilesi tatlar olmuş.
    Ellerinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar güzel bir sofra bu.
    Ellerinize sağlık. :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. başınız sağolsun. çok güzel anlatmışsınız. Mevlam O'na layık kullardan eylesin inşallah cümlemizi.

    moral sofrasıda harika görünüyor. herkesin eline sağlık :) bu arada bebek menülerinizin devamını diliyorum hani:)

    YanıtlaSil
  9. canım başını sağolsun benimde eşimin dedesi 3 gün önce vefat etti:(( ve aynı muhasebeyi bende yaşıyorum bugünlerde..ne hissettiğini çok güzel anlatmışsın..Kalbinde Allah olan hiçkimseyi kırmayız inşallah..ve hakkıyla şükretmeyi yapabiliriz inşallah..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats