28 Mart 2011 Pazartesi

Yoğurtlu kereviz salatası



Hafta sonu akşam yemeği sofrasından bir tarif. Kereviz için farklı tarifler arayanlar ve benim gibi sağlıklı beslenmeye çalışanlar için gelsin bu harika salata…

Malzemeler:

• 1 adet orta boy kereviz
• 1,5 su bardağı yoğurt (suyu süzdürülmüş)
• Yarım su bardağı ceviz
• Tuz


Hazırlanması:



• Öncelikle yoğurdu tel süzgecin üzerine alın ve 5 dakika kadar bekletip suyunu süzdürün.
• Suyunu süzdürdüğünüz yoğurdu derin bir kaba alın.
• Üzerine ceviz, tuz ve isteğinize göre doğranmış dereotu ekleyin
• Kerevizin kabuklarını bıçak yardımıyla soyun ve yıkayın.
• Yıkadığınız kerevizi vakit kaybetmeden yoğurdun içerisine rendeleyin ve karıştırın.
• Servis tabağına alın, üzerini ceviz ve dereotu ile süsleyin.
• Buzdolabında soğutup servis yapın.

Benden notlar;
Kerevizi soyduktan sonra direk yoğurdun içerisine rendeleyin. Yoksa çok çabuk kararıyor. İsterseniz limonlu suyun içerisinde de bekletebilirsiniz.
Ben bir kısmını tabakta bir kısmını da ortakal dilimlerinin üzerinde servis ettim.
İsterseniz mayonez de ekleyebilirsiniz.





7 yorum:

  1. ellerine sağlık canım kerevizi sevmem ama salatası başka.sunumda çok hoş.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık arkadaşım harika ben çok severim kereviz salatasını sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Arada sırada yaptığım bir tarif çok severim ellerine sağlık çok güzel görünüyor misafirler için de sunum olarak güzel....

    YanıtlaSil
  4. kereviz salatasını çok severim ama sunumda bir başka güzel olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. bayılırım kereviz salatasına . ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık sunumu çok sık olmus..

    YanıtlaSil
  7. bütün kış yaptım ailecek bayılırız ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats