27 Nisan 2011 Çarşamba

Kahvaltı sofraları ve kahvaltı fikirleri…



Çoğu zaman çektiğim fotoğrafları hemen yayınlamazsam sonrasında unutuyorum, kahvaltı sofraları da bundan nasibini almış görünüyor.En iyisi tek yazıda hepsini paylaşmak ve birkaç fikir eklemek.Kahvaltı sofrası ve lezzetlerini hazırlamayı sevdiğimi söylememe gerek yoktur sanırım::))) . …İlk sofrayı birkaç hafta önce bir arkadaşım ve annesi için, akşam çıkacağımız yolculuk öncesi hazırlamıştım.

Kahvaltılıklara ek olarak;

  • Peynirli rulo milföy böreği
  • Fırında elma dilimi patates
  • Tavuk köftesi (yılardır hazırlıyorum ve neredeyse her tadına bakan tarif istiyor ama yayınlamak nasip olmadı henüz::)))
  • Birde komşumun getirdiği poğaçalar vardı.




Bunlarda farklı zamanlarda hazırladığım kahvaltı sofraları. Börek ve hamurunda patates kullandığım poğaçalar nefisti…




Sanırım 4 yıl öncesinin, tek çocuklu sakin kahvaltı saatlerinin fotoğrafları:::))))en alt sıradaki ilk fotoğrafta görünen patatesli omlet (ya da börek ) nefis oluyor. Uzun zamandır yapmamıştım, en kısa zamanda yapmalıyım... İkinci fotoğraftaki güller o zamanlar 4–5 yaşlarında olan büyük kızımın düzenlemeleri:::))) ev yapımı çemen… Son fotoğraftakiler ise tarifi hatırlanamayan çikolata dolgulu kurabiyeler, elmalı ya da havuçlu toplar ve Naile’nin tarifiyle harika soğanlı yumurta…








Tarifini en kısa zamanda yazmam gereken, diyet yaptığım dönemlerde ki kurtarıcım, zeytin piyazı…


Közlenmiş kırmızıbiberlerin içerisine doldurduğum küp patlıcan kızartmaları…



Ve… asla hayır diyemeyeceğim kahvaltı tabağı…

9 yorum:

  1. woow harika bir post olmus canim :) bol secenekli! ellerine emegine salik her bir sofra birbirinden lezziz hazirlanmis...
    sicacik sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. o masada olmak varmış :))) ellerine sağlık canım herşey çok güzel

    YanıtlaSil
  3. Davet sofrası gibi olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çoktan seçmeli ama hepsini seçmeli sofralar =)) sabah sabah süper iştah kabarttı Elinize kolunuza sağlık

    YanıtlaSil
  5. 30 Nisan - 25 mayıs 2011 tarihleri arasında HOBİ DÜNYAM .WOMENFORUM.NET ve http://www.papatya68.blogspot.com tarafından düzenlenen yemek etkinliklerinin 13.'si olan "Diyet ve diyabetik Tarifler" etkinliğine ben http://www.tadinadoyamadim.blogspot.com olarak ev sahipliği yapacağım.


    Siz değerli arkadaşlarım ve katılmak isteyen herkesi etkinliğime davet ediyorum.Birden fazla tarifle katılabirsiniz
    Bunun için yapmanız gerekenler:
    Siteniz varsa; Sitenizde tarifinizi yayınladıktan sonra benim linkimi verip hobi dünyam yemek etkinliği için olduğunu belirtmeli ve bana yorum bırakarak yada mail atarak haber vermelisiniz.

    Herkesin bu etkinlikten haberdar olabilmesi için sayfamdan html kodunu alarak etkinlik bannerını sayfanıza eklemeyi lütfen unutmayın.
    Siteniz yoksa; tadinadoyamadim@hotmail.com adresime isminizi ve tarifinizi fotoğrafıyla beraber mail atmanız yeterlidir. İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


    Diyet ve Diyabetik tariflerinizi 25 Mayıs'a kadar bekliyorum.


    Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim, ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir. Siteniz olsun olmasın paylaşmak istediğiniz değerli tariflerinizi bekliyorum. Şimdiden katılımcı arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
    NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
    http://papatya68.blogspot.com/ adresine başvurabilirler...

    YanıtlaSil
  6. o patatesli bahsettiğinz poğaça hangisi acaba bende denemeliyim güzel dediğinize göre lezzetlidir:)

    YanıtlaSil
  7. Kahvaltı sofraları hele haftasonlarında pek bir güzel oluyor. Ailenin bir arada olduğu tek kahvaltı soframız Pazar günlerinde olduğu için genelde daha özenli olmaya çalışıyorum. Özellikle zeytin piyazını merak ettim. En kısa zamanda paylaşırsın inşAllah.

    YanıtlaSil
  8. Gülşah,henüz tarifini yayınlamadım poğaçaların.Göz kararı yaptım hep,tarif miktarlarını netleştirince yazarım inşallah...

    yer sofrası,
    çok lezzetli oluyor,en kısa zamanda inşallah....

    YanıtlaSil
  9. Günün en güzel menüsü ah ah:)
    Bir pazarları edebiliyorum bende yavaş yavaş.sana katılıyorum bir kere çekiyorsun eğer unutyorsan bir sürü böyle güzelim sofraların fotoğrafları beklemede duruyor.Herbiri ayrı nefis görünüyor,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats