22 Ocak 2012 Pazar

Muzlu pudingli kurabiye


 
Görümcemin akşam çayın yanında bizlere ikram ettiği harika lezzetlerden bir tanesi de bu nefis kurabiyelerdi. Aslında blogda toz pudingli kurabiye tarifi var ama kullanılan malzemeler farklı olunca bu tarifi de eklemek istedim…


Malzemeler:

  • 1 paket margarin
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1 yumurta
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket muzlu toz puding
  • Aldığı kadar un

Hazırlanması:

  • Oda sıcaklığında ki margarine yumurta ve sıvıyağ ilave edip karıştırın.
  •  Diğer malzemeleri de ekleyip aldığı kadar un ilavesi ile hamur yoğurun.
  •  Küçük parçalar koparıp yuvarlayın ve yağlı kâğıt serilmiş tepsiye dizin.
  • 180 derece fırında üzeri kızarmadan pişirin.
  • Soğuyunca isteğinize göre pudra şekeri serpin.



Diğer toz pudingli kurabiye tarifleri için üzerlerine tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Kakaolu toz pudingli kurabiye
Çilekli toz pudingli kurabiye

5 yorum:

  1. Mis gibi koku da yaymıştır,kurabiye ve keklerin en çok yaydığı kokuyu seviyorum..ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  2. Pudingi keklerde kullanmayı çok seviyorum ama kurabiyede bir kere kullandım henüz.

    Hele o muz kokusu beni çok mest ediyor. Görümcenin ellerine emeklerine sağlık canım.Senin de paylaşamına:)

    YanıtlaSil
  3. Bu sene 17 Ocak - 17 Şubat tarihleri arasında ikincisini düzenlediğim Ben Buldum! etkinliğine iştirak etmeniz beni çok mutlu edecektir.

    Hem aramıza katılan yeni bloglar hemde koca bir seneye bir sürü kendi tarifini sığdıran bloggerların tariflerini şimdiden merak ediyor ve bu etkinliğin bloğumda en çok tıklanan tariflere sahip olduğunuda belirtmeden geçemeyeceğim

    Blogu olan arkadaslarin bana link atmalarini blogu olmayan arkadaslarin bana tariflerini bir resim ile birlikte mail atmalarini rica ediyorum...

    hayattanazicik@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. denemiştim bir kere şekerler kıyır kıyır oluyor kurabiyede hoş bir lezzet ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık görüncenin çok güzel olmuş sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats