26 Ocak 2012 Perşembe

Yoğurtlu Nohut Salatası




Belki de salata ağırlıklı menüleri sevdiğim için davet sofralarının vazgeçilmezleri olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle de tadına baktığım ve beğendiğim tarifleri sizlerle paylaşmak için not alıyorum. Geçen haftalarda arkadaşım Özlem’in yaptığı ve çok beğendiğim yoğurtlu nohut salatası da bunlardan bir tanesi. Nohutlu lezzetleri sevip, benim gibi çoğu zaman buzdolabınızda haşlanmış nohut bulunduruyorsanız ve farklı bir salata arıyorsanız bu tarif tam size göre.

Malzeme listesi şimdilik arkadaşımdan aldığım gibi ölçüsüz, en kısa zamanda kendim denediğimde ölçüleriyle beraber yazarım…






Malzemeler:

  • Haşlanmış nohut
  • 1 kutu haşlanmış mısır
  • Mayonez
  • Yoğurt
  • Tuz
Üzeri için; pul biber, ceviz, dereotu

 
Hazırlanması:

Bütün malzemeleri karıştırın ve servis kâselerine alıp üzerini isteğinize göre ceviz, pul biber ve dereotu ile süsleyin.

7 yorum:

  1. bunu birdetavuklu ve yufkalı deneyin enfes oluyor..

    YanıtlaSil
  2. Nohutlu lezzetleri seviyorum bende dğeişik olmuş bizde deneyeceğiz.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Harika! çok güzel ve değişik bir tarif :)

    YanıtlaSil
  4. hic denemedim ama tarifi not etim :-) ellerine saglik canim

    YanıtlaSil
  5. nefis nefis olmuş yoğurtlu salatalara bayılıyorum :)
    bast vede lezzetli olmuş :)
    ellrine sağlık canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. nohut benim baştacı bakliyatım.çok seviyorum.nohut pilavı yoğurtla yerim ama nohut salatasını yoğurtla denememiştim.aklıma yazdım:)

    Arkadaşının ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. Nohut salatasını yapar ve severek yerim ama yoğurtlusunu hiç yemedim. Eminim tadı güzeldir. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats