3 Şubat 2012 Cuma

Hoş geldin sofrası…




Geçen haftalarda komşularımdan bir tanesi diğer apartmanlardan “hoş geldin” demeye gelmek istediklerini söyleyince açıkçası hem şaşırdım hem de sevindim. Zira günümüzde komşuluk ilişkileri giderek zayıflamaya başladı. Karşı komşunuzun bile selam vermediği günlerde yaşadığımızı düşünürsek bu konuda oldukça şanslı olduğumu düşünmeme vesile oldu bu görüşme. Rabbim her daim iyi insanlarla karşılaştırsın…





Benim komşularım için hazırladığım sofra ve menü;







  • Tel şehriye salatası
  • Kıyır kıyır tuzlu simit
  • Kakaolu toz pudingli kurabiye
  • Çikolatalı pudingli pasta
  • Yaprak sarması

4 yorum:

  1. •Gel ey Muhammed bahardır, dualar ardında saklı, aminlerimiz vardır. Hacdan döner gibi, mevlidtan iner gibi gel gel. Bekliyoruz yllardır. Mevlid kandiliniz mübarek olsun..

    YanıtlaSil
  2. Masa harika gözüküyor,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Yarin ilk firsatda bloguna tekrar gelip bazi tarifleri not etmeliyim .Ellerinize emeklerinize saglik .Canim hayirli kandiler öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Tam istediğim gbi bir sofra sade:-)
    bende son yayınladğım yazı da bundan bahsettim artık israfı da geçtim ki o kesin ,resmen göz yoruyor ardından mide yoruyor oturup düşünüyorum bu insanlar bunları nasıl yiyebiliyor diye.Enfes bir sofra olmuş ama simitler sabah sabah ayrı güzle görünüyor:-)
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats