14 Şubat 2012 Salı

Uzakları yakın edebilmek…




Hafta sonu kargo paketimi teslim ettikten sonra heyecanla açtım. Yukarıda ki güzellikleri görünce birçok duyguyu bir arada yaşadım. Hem çok mutlu oldum, hem çok şaşırdım hem hüzünlendim… Canım Papatyam uzakları yakın etmek isteyip yüreğinde ki güzelliklerden bir parça da bana göndermiş. Kendi hazırladığı bu el emeği güzellikler için ne desem, nasıl teşekkür etsem az olur… Bana gönderdikleri yetmezmiş gibi bir de kızımı düşünüp, görünce çok mutlu olduğu hediyeler göndermiş. Bu vesileyle yaklaşık 6 yıldır bloglarımız aracılığıyla yazıştığımız Papatyacığım ile telefonda da olsa tanışmak nasip oldu. Yüreğinde ki güzellik sesine de yansımış desem abartmış olmam kesinlikle…



Canım arkadaşım, yüreğinden sevgi, gözlerinden ışıltı hiç eksilmesin! Yeni yaşın güzelliklerle dolu bir yaşam getirsin…







4 yorum:

  1. Ben bugün uzun zamandır mutlu olmadığım kadar mutluyum ve çok acayipdir ki 2yıldır ağlamaktan usanmış olup bugün artık ağlamıycam demiş olmama rağmen sayenizde mutlulukdan ağlıyorum :)
    bi yandan yaşlarımı silip bi yandan yazıyorum ve Gönül abla karşımda yeter artık diyor...

    ne mutlu bana ki uzakları yakın kılan sizin gibi güzel insanlara sahibim..

    Allah razı olsun,dualarına binlerce aminler...

    YanıtlaSil
  2. Sevginin elle tutulur hali hediye...Elden ele iletişim ne güzel şeyler.Bir blog açıyorsun çok samimi çok iyi arkadaşlıklar ediniyosun.Eğer sanalı sanallıktan kurtaran güzel duygular.Herkesin bir tek amacı var paylaşmak.Caı gönülden tebrik ederim sizi,dostluğunuzu.baki muhabbetler dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Papatya'ya yetişebilmek mümkün değil onun hamaratlığı üst sınıfta kalıyor artık ben erişmeye çabalamıyorum ki bundan önce de öyle derdim yoktu:-)
    seninkiler de tam onu yansıtıyor neden dersen cıvıl cıvıl:-)

    YanıtlaSil
  4. Can Papatyam gerçekten candır Pazar
    günü yanında olup onu mutlu etmek çok harika bir duyguydu.Onun sevgi
    sinden nasiplenmekte ayrıcalıktır.
    Hediyelerin çok şık canım iyi günlerde kullan bende beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats