6 Mart 2012 Salı

Brokolili yeşil salata



Bu salatanın en sevdiğim yanı brokolinin salataya çiğ olarak ekleniyor olması. Bu tür sebzelerin çiğ ya da buharda pişmiş halinin yenmesi tercih edilmeli diyor uzmanlar. Tek başına çiğ olarak tüketmek damak tadımıza çok fazla uymayacağı için yeşil salatanın içerisine eklemek güzel bir fikir. Yerken hiç rahatsız olmayacağınız çok lezzetli bir salata. Arkadaşım bizlere hazırladığı balık sofrasında ikram etmişti ve pek yakışmıştı menüye. Malzeme listesini ve yapım aşamalarını yazmıyorum bu defa. Siz kendi isteğinize göre salatanızı hazırlayın ve içerisine küçük parçalara bölünmüş brokolileri ekleyin. Bu güzel fikrin sahibi arkadaşım Elmas’a teşekkürler...






5 yorum:

  1. ben de yaparım bundan ve çok severek yeriz. ben brokolileri biraz büyükçü doğruyorum böylesi daha çok hoşuma gidiyor. yiyenlere afiyet olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bende doğrarım brokoliyi yeşil salatalara..
    hiçte göze batmaz.
    hoş bir lezzett ve sunum olmuş.
    emeği geçenlerin ellerine sağlık..
    muhabbetle..
    :)

    YanıtlaSil
  3. Cok güzel olmus canim...
    ellerine saglik
    :-)))

    YanıtlaSil
  4. Brokoliyi öyle çok seviyorum ki çiğ pişmiş hiç fark etmez her türünü yerim...Nefis olmuş salata ellernize sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglık hemşerim brokoli salatasınıda çorbasınıda her türlüsünü severim çok güzel iştaha açıcı görünüyo

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats