28 Mart 2012 Çarşamba

Ev yapımı karışık meyve suyu



Reçelini yaptığım greyfurtların içlerini atmak istemeyince meyve suyu olarak değerlendirmek istedim. Önceki tecrübelerimden tek olarak pek lezzetli olmadığını bildiğimden portakal ve elma ilave ettim. Portakal sayısı biraz daha arttırıldığında daha sevilerek içileceğini tahmin ediyorum...




Malzemeler:
  • 5 adet greyfurt
  • 2 adet portakal
  • 1 adet elma
Hazırlanması:

  • Greyfurtların, portakalların ve elmaların kabuklarını soyun ve bıçakla dörde bölün (portakal ve greyfurtların beyaz kısımlarını da atın).
  • Dörde böldüğünüz meyve parçalarını rondoda püre haline getirin.
  • Meyve pürelerini tel süzgeçten geçirin (ben önce makarna süzgecinden sonrada tel süzgeçten geçirdim).
  • İsteğinize göre şeker ilave edip servis yapın.



4 yorum:

  1. aaa...
    ilk defa duydumm greyfurt reçelini..
    turunç ve portakal favorindir ama,bunu da merak ettimm canım..
    paylaşırsan çok mutlu olurum inan ki..
    meyve suyu da çok hoş görünüyor.
    emeğine sağlık..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. ohhh bir bardak içsem kendime gelicem
    vallahi ellerine sağlık canım
    seviler:)

    YanıtlaSil
  3. aaa atilir mi hic, degerlendirmek lazim tabi, tu tu masAllah Ab-i hayatcim :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats