19 Mart 2012 Pazartesi

Papatya sofrası (Turuncu çay sofrası)


 

Sevgili Papatya Prenses’in gönderdiği harika hediyelerden daha önce bahsetmiştim. Çarşamba günü, misafirlerim için uzaklardan gelen bu güzelim hediyelerimle yukarıda ki sofrayı hazırladım. Bu nedenle ismi de Papatya sofrası oldu. Turuncu ve beyazın uyumunu ben çok sevdim, menüyü ise daha önce burada paylaştığım lezzetlerden hazırlamayı tercih ettim. Renkli yazıların üzerine tıklayarak tariflere ulaşabilirsiniz.

Misafirlerim için hazırladığım sofra ve lezzetler…









8 yorum:

  1. Cok guzel bir masa olmus :)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzel, bahar havasında nefif bir masa olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  3. harika bir sofra olmus ! ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy çok teşekkür ederim sofraya böyle bi isim verdiğin için:) Hasta yüzümü güldürdün.

    bak ölçüleri bilmediğim için azcık geniş olmuş.ama güzel olmuş galiba hihi:))

    güle güle kullan tekrar canım.


    sofrada ki herşey enfes görünüyor,ellerine emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten sofra adı gibi çok hoş olmuş. Menü de harika. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlıkk..
    her şeyy muhteşemm:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. sofrada hediyelerde harika..ellerine sağlık canım....açlığımı hissettiren bir masa olmuş:))) turuncu iştah açar derler.....bu güzel tarifleri bitirmişsinizdir eminim:)

    YanıtlaSil
  8. Turuncaya zaten bayılıyorum.
    İnsanın içini açan harika bir sofra olmuş..
    Etsiz çiğ köfteden kaldıysa hemen geliyorum..:)))
    Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats