9 Mayıs 2012 Çarşamba

Öğrenci sofrası & Kahvaltı sofrası




İki hafta kadar önce Cuma günü hazırladığım kahvaltı soframda, ailesinden uzakta olan bir öğrenci tanıdığımızı ağırladım. Büyük kızımın da okulu olmayınca kız kıza güzel bir kahvaltı yaptık. Misafirimin geleceğini bir gece önce geç öğrenince sadece tatlıyı geceden hazırlayabildim. Sabah ilk iş poğaça hamurunu yoğurdum, hamur mayalanırken minikler için günün ilk kahvaltısını hazırladım. Sonrasında ise kalan diğer lezzetler ve evin düzenlenmesi.

Tam öğlen vakti sofraya oturacağımızı bildiğimden kahvaltı ve çay daveti karışımı bir menü hazırlamaya çalıştım. Yaprak sarmaları dondurucudan imdadıma yetişti her zaman olduğu gibi. Çok sevdiğim cevizli çörekler zeytin ilavesi ile daha bir lezzetli olmuşlardı. Kızlarım ise istedikleri gibi oyun oynayabilecekleri ve onlara mamalar getiren tatlı bir ablayla vakit geçirmekten pek mutluydular…
 


Menü;


Sevdiklerinizle beraber mutlu sofralara oturacağınız güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle…



7 yorum:

  1. ellerine sağlık arkadaşım hepsi güzel gözüküyorlar öğrenciye sofra kurmak sevaptır:) çokda güzel olur sabah kahvaltısı öğlen çayı karışımı davetler:) zeytinyapragi.blogspot.com melek

    YanıtlaSil
  2. Sofra şahane olmuş, iramların hepsi süper.Canım ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. porselen demlik çay saati etkinliği"nin 75.hafta ev sahibesiyim.

    7 Mayıs-7 Haziran tarihleri arasında http://birdilimdus.blogspot.com adresimde göndereceğiniz birbirinden güzel tarifleri yayınlayacağım...

    Tariflerinize 75.hafta porselen demlik çay saati etkinliği için Birdilim düş'e gönderiyorum diye not düşüp bana haber verdiğiniz takdirde tariflerinizi almaya geleceğim :)

    Etkinliğimize istediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz,lütfen çayın yanında gönderilecek tarifler olmasına dikkat edelim,etkinliğimize herkes davetlidir,isteyen herkes katılabilir,lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar...

    YanıtlaSil
  4. sofranız çok güzel görünüyor. bloğunu daha öncede çok ziyaret etmiştim ama izlemeye almamışım. şimdi aldım, görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
  5. Hepinize afiyet olsun güzel bir masa olmuş:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. canım maşallahın var....büssürü bişey yapmışsın hepsi birbirinden güzel....sofrada bembeyaz gel sende otur ye diyor:)))

    YanıtlaSil
  7. ne güzel öğrenciye sofra hazırlaman çok hoşuma gitti.kızlar da sevdilerse tamamdır :) hoş bur sofra olmuş eline sağlık marifetli arkadaşım...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats