20 Temmuz 2012 Cuma

İftar sofrası 2012




Aslında iftar sofrasına ait bir fotoğraf değil.Baharda bezelyelerin yeni çıkmaya başladığı zamanlarda kurulmuş,çekirdek ailemiz için hazırlanmuş  bir sofra.Fotğrafların aksine anne mutfağında,anne elinden çıkan lezzetlerin tadına bakıyorum yaklaşık 15 gündür.İstanbul'da anne evinde ise son saatlerimi geçiriyorum.İftardan sonra nasip olursa yola çıkacağız inşallah.Burada görüşmek istediğim birçok arkadaşım vardı ama maalesef zaman yetmedi yine ve görüşemedim....


Hakkını vererek geçireceğimiz,hayırlı ramazanlar diliyorum....





7 yorum:

  1. amiinnn canımm inşallahh..
    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  2. amiinnn canımm inşallahh..
    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  3. amiinnn canımm inşallahh..
    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  4. masa harika canım.afiyet bal olsun.hayırlı ramazanlar.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık sevgili arkadaşım.sofra şahane.yemekler de şahane görünüyor.hayırlı iftarlar hayırlı ramazanlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sade ve zarif bir sofra olmuş.İnsanı ferahlatan..
    Ellerine sağlık,hayırlı ramazanlar olsun.

    YanıtlaSil
  7. Mutlu iftar sofraları hayırlı ramazanlar dilerim..İzlemeye aldım selamlar

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats