16 Aralık 2012 Pazar

İki renkli irmik tatlısı


 

Kendi irmik tatlısı tarifinizle de hazırlayabileceğiniz bir lezzet. Tek yapmanız gereken tarifi hazırlayıp ikiye bölmek ve bir kısmını sade bırakıp ayırdığınız diğer bölüme ise kakao ilave edip büyük bir tepsi yerine kek kalıplarına paylaştırmak. Böyle yaparak hem lezzetli hem de şık sunumlu bir irmik tatlısı elde etmiş olacaksınız. İsterseniz ölçü miktarını arttırıp sade, kakaolu, vişneli, zerdeçallı, portakallı vs. yaparak farklı lezzetler deneyebilirsiniz…



4 yorum:

  1. canım ellerine sağlık....iki renkli nefis gerçekten...sunumda şahane olmuş...irmik tatlılarına krem şantide karıştırıyorlarmış nefis oluyormuş..be hiç yapmadım ama deneyeceğim...
    )

    YanıtlaSil
  2. 78. Porselen Demlik Çay Saati etkinliğinin ev sahipliğini bendeniz Yersofrası yapıyorum. Bu ilk etkinliğimde güzel tariflerinizle katılımınızı bekliyorum. Ayrıca http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/399204_488574334520085_1514031743_n.jpg banner i sayfanıza ekleyip etkinliğimizi sayfanızda duyurmanızı rica ediyorum. Katkılarınızdan dolayı şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ellerine saglik canimcim çok guzel gorunuyorlar bir parçada bana da yoliyabilirsin yani :p bende bloguma beklerim seni seve seve bisous bisous

    YanıtlaSil
  4. yapan ve yazan elleriniz dert görmesin =) görsellik kadar lezzeti de muhteşemdir eminim.ilk fırsatta deneyeceğim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats