20 Şubat 2013 Çarşamba

Kızlarımla kahvaltı…



Babamızın erken dersi olduğu günler kızlarımla birlikte kahvaltı yapıyoruz. Çoğu zaman neşe içinde birlikte hazırlıyoruz sofrayı, bazen de küçük kardeş olarak ablamızı zorla uyandırıyoruz sabahın erken saatlerinde. 





Ailece oturulan sofraların tadı, mutluluğu inkâr edilemez tabiî ki ama böyle sabahlar hem onların hoşuna gidiyor hem de annesinden uzakta, her istediğinde onu göremeyen annelerine çok iyi geliyor…

Sevdiklerinizle mutlu sofralarınız daim olsun…




9 yorum:

  1. ahh bir okula başlasınlarda görr bakk bu güzellikler nasıl özleniyor.:)
    hafta sonlarını iple çekeceksin canım sende birgün.:))
    bir arada olabilmek gibisi var mı.:)
    afiyett bal olsun canımm..
    öpp prensesleri teyzeleri için olur muu;:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ayşegül,aslında ablamız başladı 4, sınıf öğrencisi ama öğlenci olunca böyle güzellikler yaşayabiliyoruz...

      Sil
  2. ne kadar güzel.ben de kızlarımla arada böyle yaparım.afiyet bal şeker osun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Öyle imreniyorum sana, iki tane kızın olmasına :( Hele annemin yokluğunda ne çok eksikliğini hissettim bir kız kardeşin.
    İnşallah çok iyi anlaşan iki kardeş olurlar ömür boyu.Hep birbirlerini tamamlarlar..


    O sofrada olmayı çok istedim :) Ellerine emeklerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sık yaşıyorum bir kız kardeş eksikliğini ve kızlarım adına çok seviniyorum papatyam...yürekten amin diyorum duana.
      Biz de seni soframızda görmekten mutluluk duyarız,bir gün misafirimiz olursun belli mi olur:::)))

      Sil
  4. insAllah ben de gelecek yil filan boyle bir kahvalti yapabilirim kizlarimla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşündüğüm şeyse tebrik ederim canım:::)))senin adına çok mutlu oldum.Rabbim daha nice güzellikler yaşatsın....

      Sil
  5. Ne mutlu bir sofra oluyor değil mi?
    Bizde annemle ediyoruz bazen 3 kişi,annem ve 2 kızı güzel oluyor.
    Şirin ve sakin bir sofra olmuş,bu arada sende Muratbey burgu peynir tadanlardansın hem güzle şekil de vermişsin.buralarda resmen bir furya oluştu herkes çok ama çok tüketmeye başladı.Ben papatya sayesinde tanıştım(sağolsun)şimdi inan bazen korkuyoruz almaya çok yediğimizden mütevellit:-)
    Allah ağzınızın tadını artırsın eksiltmesin..selamlar.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats