18 Haziran 2013 Salı

Çorum yemekleri etkinliği hakkında



Hafta sonu memleket ziyaretimize kızımın rahatsızlığı da eklenince etkinlik tariflerini yayınlamam mümkün olmadı.
Etkinlik tariflerini sizlerle paylaşmaya kaldığımız yerden devam edeceğim inşallah. Elimde çok fazla tarif olduğu için hafta sonunu bulacak sanırım bitirmem ve kura sonuçlarını paylaşmam.
Sürenin kısa olduğunu ve katılamadıkları için üzgün olduklarını yazan okuyucularımı kırmamak için birkaç günlük bir vermek istedim kendilerine (ben tarifleri paylaşmayı bitirene kadar )   , göndermek istedikleri tariflerin fotoğrafını bu hafta sonuna kadar bana ulaştırırlarsa etkinlik dâhilinde yayınlarım inşallah.
Tanıtılmasını istediğim birçok yemek tarifimiz geldi, katılan tüm arkadaşlara beni bu etkinlikte yalnız bırakmadıkları için teşekkürlerimi gönderiyor, güzel bir hafta diliyorum…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats