28 Ekim 2013 Pazartesi

Çikolatalı unsuz kurabiye & Hindistancevizli coco kurabiye





Unsuz kurabiye tariflerine bir yenisi daha eklendi, bu defa sevgili Sahrap Soysal’ın sitesinden çikolatalı unsuz kurabiye tarifini denedim. Sonuçta daha öncesinde olduğu gibi minik kızımın çok sevdiği nefis kurabiyeler çıktı ortaya. Bu kurabiyelerin lezzetinin yanında bir diğer özelliği de çok kısa bir sürede hazırlanabilmesi, çay demlenene kadar kurabiyeleriniz hazır olmuş oluyor, tecrübeyle sabittirJ.Yoksa siz hala denemediniz mi?J

Tarif için teşekkürler Sahrap Soysal...

Malzemeler:

  • 1 yumurta beyazı
  • 1 su bardağı hindistancevizi
  • Çeyrek su bardağı şeker
  • Yarım su bardağı parça çikolata

 Hazırlanması:

  • Yumurta akını karıştırma kabına alıp mikserle köpük köpük olup iyice beyazlaşana kadar çırpın.
  • Şekeri ilave edip tekrar çırpın.
  •  Hindistancevizi ve parça çikolatayı da ilave edip karıştırın. 
  • Tatlı kaşığı yardımıyla hamurdan parçalar koparıp yağlı kâğıt serilmiş tepsiye dizin.
  • 180 derece fırında hafif sararmaya başlayana kadar pişirin. Soğuyunca servis edin.




4 yorum:

  1. ellerinize sağlık tarifiniz kaydettim bayılacağım bir lezzet.

    YanıtlaSil
  2. ama bunlar harika olmus :) ellerine saglik canim en kisa zamanda yapmaliyim bu nefis kurabiyeyi :)

    YanıtlaSil
  3. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım ellerine sağlık...cumhurıyet bayramınıda kutlarrım..dun sayfanızı zıyaret ettım ve takıbe aldım sızı...sayfanızdan kurabiyelere bakarken kurabıyenın tarıfını aldım..nefıs oldu..tam resımdekı gıbı oldu.sayfanızı sık sık zıyaret ederım.canım bende beklerım sayfama.memnun olurum. sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  4. ellerine saglık canım cok güzel görünüyor ve hafif....sevgiler...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats