7 Ekim 2013 Pazartesi

Çorumlu Bloggerlar Buluştuk…





Uzun süren mailleşmeler sonucu Cuma günü sabah kahvaltısında Çorum’da yaşayan blogger arkadaşlarla bir araya geldik. Bazı arkadaşlarımız katılamadılar bazılarına ise ben ulaşamadım maalesef, inşallah başka bir buluşmada tekrar daha kalabalık olarak bir araya geliriz.






Katılan arkadaşlarımızın hepsi de çok tatlı ve sıcaklardı. Sizlerle bir araya gelip tanışmaktan çok mutlu oldum. Buluşmamız için birçok firma ürünlerinden oluşan hediyeler göndermişlerdi, hepsine bir kez de buradan teşekkür ediyorum…





Hatap un, her zamanki inceliğini gösterdi ve hem kahvaltı sponsorluğu hem de un hediyeleri ile bizleri mutlu etti. Ayrıca Hatap Un Gıda Mühendisi İlknur hanım’a da buluşmaya katılıp bizlerle bir araya geldiği için teşekkür ediyorum. 




 Doğadan firmasına çok sevdiğim büyülü bohça ve portakal çiçeği karışımı çayları ve çay keyiflerime yeni tatlar eklediği için teşekkür ediyorum.





Estuza “tuz işte! Daha ne kadar farklı olabilir ki diyenleri şaşırtacak çeşitlilikteki hediyeleri ve yemeklerimize katacağı lezzet için teşekkür ediyorum.






Keramika Seramika firmasına şimdiden kahvaltı sofralarımda yerini alan birbirinden renkli tabaklar için teşekkür ediyorum.





Arzuya göre arkadaşımıza muffin ve kurabiyeler için;





Yusuf’ layız blog arkadaşımıza da kendi yaptığı oyun hamurları için teşekkür ediyorum.Arkadaşlarımızla iletişime geçmek isterseniz bloglarına tıklayabilirsiniz.




Gülbeşeker’den Türkan hanım’a ev sahipliği ve birbirinden nefis lezzetler için teşekkür ediyorum. 









Yeni bir Çorumlu bloggerlar buluşmasında daha kalabalık olarak buluşabilmek dileğiyle, güzelliklerle dolu bir hafta olsun!

Buluşmaya katılan arkadaşlarımızın blog adresleri;








16 yorum:

  1. Güzel bir buluşmaydı tekrar tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katıldığın için ben de sana teşekkür ederim.Sizleri tanıdığıma çok memnun oldum,tekrar görüşebilmek dileğiyle...

      Sil
  2. Peçeteleri görünce gözlerim doldu biran.. Ay ne güzel ama az bi zaman geçirdik :(

    Çok güzel bir buluşma yapmışsınız sizde, çok mutlu oldum adınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmamışsın Papatyam:::))))Ben de bu peçeteleri her gördükçe seni anıyorum inan...
      Kısa ama çok güzel bir kaç saat oldu benim için de,umarım tekrar görüşmek nasip olur canım....

      Sil
  3. r. hanm nasıl güzel yazmışsınız valla utandım kendi yazımdan:) pek iyi değilimdir yazıda, ellerinize sağlık.Organizasyon için de adıma teşekkür ederim, görüşmek dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Burcu sende çok güzel anlatmışsın buluşmayı,kalemine sağlık...Seninle tanıştığıma memnun oldum,umarım tekrar görüşmek nasip olur...

      sevgiler....

      Sil
  4. ne güzel.. daim olsun inşallh..

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. katılamadığım için çok üzüldüm canım.inşallah kısmet olurda bir gün tüm arkadaşlarla tanışma fırsatı bulurum.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mazereti olan arkadaşların da katılabilmeleri için çok uğraştım ama gelemedin,hayırlısı olsun,başka sefere inşallah....

      Sil
  6. canımm..tüm emeklerin için çok teşekkürler..Hepinizide tanımış olmaktan dolayı büyük mutluluk duydum.çok keyifli ve güzel bir buluşmaydı..tekrarlamak ümidiyle İnşaAllah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sizlerle tanışmaktan mutlu oldum,umarım devamı gelir buluşmalarımızın...

      Sil
  7. Merhaba,bloğunuzu bulduğuma çok sevindim.Çorum'da bu kadar blogger arkadaş olmasına da ayrıca sevindim.Benim de henüz yeni olan bir bloğum var uğrarsanız sevinirim,tecrübeli arkadaşların bilgilerine her zaman açığım,teşekkürler...http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,modavesaire burcunun bloğunu uzun süredir takip ediyordum,Çorumlu bloggerlar buluşmasını okuyunca çok şaşırdım ve çok mutlu oldum.Benimde henüz yeni olan bir bloğum var,acemice...Bloğuma beklerim,tekrar buluşursanız katılmak isterim.Sevgiler...http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Zübeyde,

      Tekrar buluşma kararı aldığımızda seni de aramızda görmekten mutluluk duyarız.Bloğundan daha önce haberim olsaydı mutlaka senide bilgilendirirdim.

      sevgiler...

      Sil
  9. aaaaa bwn hiç görmemişim valla buluşmanızı. bilseydim bende gelirdim merzifondan :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats