17 Ocak 2014 Cuma

Cuma sofrası



Geçen hafta Cuma günü arkadaşlarım için fotoğraftaki çay sofrasını hazırlamıştım. Ev sahibi olunca maalesef çok fazla fotoğraf çekemiyorum. Bu nedenle de tatlıların ve poğaçanın fotoğraflarını ertesi gün kızımı kursa götürmeden önce aceleyle çektim. Salataların tek fotoğrafı ise yok maalesef ama en kısa zamanda özellikle kereviz salatasını tekrar yapıp paylaşmak istiyorum. Zira normalde kerevizin yüzüne bakmayan çocuklarım çok sevdiler.





Menü;
  • Yoğurtlu & arpa şehriyeli kereviz salatası
  • Közlenmiş patlıcanlı & kırmızıbiberli nohut salatası
  • Pastane poğaçası (peynir altı suyu ile poğaça)
  • Krema dolgulu pasta
  • Cevizli & portakallı kek topları



Mutlu ve huzurlu bir hafta sonu tatili geçirmeniz dileğiyle, hayırlı cumalar…





4 yorum:

  1. Nerelerdesin senn??

    Ellerine emeklerine sağlık, herşey çok leziz görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık herşey mükemmel görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım.tarifler ve masa çok güzel olmuş.ellerine sağlık .uzun zamandır yoktum.şimdi tekrar döndüm.bundan sonra sıkça görüşmek dileğiyle..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. aman allahım yok boyle bı goruntu muhtesem gozukuyor tesekkurlerrrr

    YanıtlaSil

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

View My Stats